Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend


Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend.
We listed #10 as koleksi awek melayu blowjob for your pleasure. You will find softcore to hardcore blowjob done by awek melayu. Everything you wanted to know about giving a good hisap batang…and getting him toreturn the favor.
#10 Download Link: Koleksi Awek Melayu Hisap Batang 2012
edca82196833346 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
Ain_Seremban_Hisap.3gp ~ LINK 1 LINK 2 LINK 3mediafire.com ~ uploadmb.com ~
9dced0196833353 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
Akak_Rakus_BJ.3gp ~ mediafire.com ~ LINK 2uploadmb.com ~
d87c49196833358 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
Awek_McD_Hisap.3gp ~ mediafire.com ~ LINK 3uploadmb.com ~
066f2c196833364 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
Awek_PuasHisapBtg.3gp ~ mediafire.com ~ uploadmb.com ~
e3d6e5196833367 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend10e295196833370 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
DiLancap_DlmHotel.3gp ~ mediafire.com ~ uploadmb.com ~
19be33196833377 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
Hisap_Konek_Tunang.3gp ~ mediafire.com ~ uploadmb.com ~
1435d0196833381 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
Janda_ServisMulut.3gp ~ mediafire.com ~ uploadmb.com ~
027f81196833389 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
JandaSangap_HisapBtg.3gp ~ zaiddu.com ~ uploadmb.com ~
8c98e6196833400 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
NikmatPertama_HisapBatang.3gp ~ mediafire.com ~ uploadmb.com ~
68cc8b196833405 Koleksi Awek Melayu Hisap Batang: Blowjob Boyfriend
Sayangg_Konek_Abg.3gp ~ mediafire.com ~ uploadmb.com ~



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]

Download NOW

Sumbang Mahram – Malay Incest 3GP Video


Sumbang Mahram – Malay Incest 3GP Video
Incest cases (sumbang mahram) happen everywhere. U can’t just simply tell tat being a particular Chinese/Malay/ghetto is such a great deal. What happen if ur living the kind of situation were there’s no porn sites for ur wants, u couldn’t afford to go massage parlors (with extra), or health spa or whatever the deviant hunger u needed, but ur wife’s poontang pie is all worn out?
Incest (sumbang mahram) is everywhere and if you’re so much of a Lucifer your self then you of all beings are able to answer it better. You think incest (sumbang mahram) only happen in Malaysia because you only read the local newspaper but if you start reading other materials and broaden your knowledge, and then you know that incest is everywhere.
Even the royals are famous for committing incest in a pledge to preserve the royal blood in their heritage, which explains why some royals (including the British monarch) are suffering from rare and funny genetic diseases.
Sumbang Mahram – Malay Incest 3GP Video (Free Download)
e2cef8190704290 Sumbang Mahram   Malay Incest 3GP Video
Ain_BJBTG_Adik.3gp [filefactory.com] [mediafire [uploadmb.c0m]
fe19b6190704283 Sumbang Mahram   Malay Incest 3GP Video
f4c586190704276 Sumbang Mahram   Malay Incest 3GP Video
a7a2b2190704270 Sumbang Mahram   Malay Incest 3GP Video
Probably you will call those video a fake video, but who care, its only a fantasy right? why so serious? Don`t like sumbang mahram video? how about 3gp awek tudung and budak sekolah video?



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]


Download NOW

Aku Kekasih Cikgu Khir (Cerita Seks Melayu)


Aku Kekasih Cikgu Khir (Cerita Seks Melayu)
Lepas aku lancapkan batang Abang Ayob kat kelas kosong hari tu, dia semakin ketagih. Kami selalu berjumpa selepas sekolah di tempat yang sama. Dari selalu melancapkan batang dia di bontot ku, kegemaran kami beralih pula kepada melancapkan batangnya di peha ku. Biasanya aku akan duduk rapat di sebelahnya dan mengiring menghadap dirinya. Batangnya yang telah menjengah keluar dari seluar sekolahnya itu aku lancapkan. Biasanya ianya akan di akhiri dengan pancutan deras ke peha ku yang gebu. Sudah pasti kain uniform sekolah ku berlendir dengan air maninya.
Namun, ketagihan ku kepada batang lelaki telah mendorong aku untuk pergi lebih jauh. Tabiat ku yang suka melancap batangnya telah berubah kepada menghisap batangnya. Aku sentiasa menahan geram melihat batang lelaki yang keras itu menegang di dalam genggaman ku. Tekak ku berkali-kali menelan air liur ku sendiri menahan gelora setelah memandang kepala batangnya yang kembang berkilat itu.
Raba5 Aku Kekasih Cikgu Khir (Cerita Seks Melayu)Lebih-lebih lagi ketika ianya berdenyut-denyut kencang menuntahkan air mani dalam genggaman ku. Ini telah mendorong aku untuk menghisapnya tanpa disuruh. Pertama kali melakukannya, Abang Ayob terpancut-pancut dalam mulut ku walau pun taksampai seminit aku hisap batangnya. Kusut masai tudung aku selepas di genggam tangannya yang keghairahan melepaskan air mani di dalam mulut ku yang enak menghisap batangnya. Lama kelamaan, Abang Ayob semakin pandai mengawal nafsunya. tapi macam biasalah, bagi betis nak peha, bagi peha nak cipap pulak.
Akhirnya lubang cipap aku tergadai juga di masuki batang abang Ayob. Hampir selalu juga dia hendak terpancut di dalam, tapi nasib baik aku cepat-cepat tolak dia. Kalau tak, mengandunglah jawabnya.
Bapak tiri aku pulak, dah sedap dapat lubang bontot, lubang cipap aku macam dah dilupakan. Hari-hari kerja aku kat rumah bila line clear adalah menonggeng untuknya. Kecuali bila aku datang bulan, mulut akulah yang jadi sasaran. Sampailah dia mati akibat kemalangan dihempap bumbung rumah orang yang dibinanya. Kalau tak, selagi dia tak mampos, selagi itulah tubuh aku diratahnya. Kesian jugak sebab dia mati sebelum tobat. Ah, lantak kau lah. Kau bukannya bapak betul aku.
budak sekolah1 Aku Kekasih Cikgu Khir (Cerita Seks Melayu)Begitu juga dengan Abang Ayob. Tapi dia tak matilah, tapi lain pulak ceritanya. Satu hari tu, macam biasalah, lepas dah puas mengongkek, dia mintak nak pancut dalam mulut. Aku pun terus hisap batang dia sampai terpancut-pancut. Menjejeh air liur aku bercampur air mani abang Ayob kat bibir meleleh kat tudung. Lepas main, kita orang keluar dari kelas tu, tapi malangnya cikgu Khir dah menunggu kat luar. Menggigil kepala lutut aku ketakutan. Cikgu yang selalu jadi bahan lancap, kantol kan aku dan Abang Ayob.
Dia suruh kita orang masuk balik dalam kelas kosong tu. Teruk abang Ayob kena belasah. Cuma tak nampak lebam je lah sebab dia tak bantai kat muka. Abang Ayob menangis macam budak-budak berlutut depan cikgu Khir mintak ampun. Tapi aku tak di apa-apakan, cuma pandangan yang tajam dan sinis dari cikgu Khir sudah cukup buat aku takut setengah mati. Lepas tu dia bagi tahu esok lepas sekolah jumpa dia di bilik PRS dan dia lepaskan aku balik ke rumah. Dia juga bagi peringatan, jangan ponteng sebab kalau tak, keluarga aku akan tahu perkara ni. Aku akur dan terus balik kerumah sementara dia heret abang Ayob ke bilik PRS ketika itu juga.
Esoknya selepas sekolah, aku jumpa cikgu khir di bilik PRS. Memang selamat rasanya nak bincang perkara yang memalukan macam tu di bilik PRS sebab keadaannya yang tertutup dan kalau kita menjerit kat dalam pun orang kat luar tak akan dengar. Cikgu Khir bagi tau Abang Ayob dibuang sekolah. Aku terkejut dan serta merta takut akan mengalami nasib yang sama. Tetapi cikgu Khir menerangkan, memandangkan perkara ini amat memalukan pihak sekolah, keluarga dan pelajar yang terlibat, biarlah hanya dia seorang sahaja yang tahu cerita sebenar.
Cikgu Khir menceritakan Abang Ayob diberi pilihan untuk dibuang sekolah akibat melakukan hubungan seks luar nikah atau pun akibat mencuri barangan sekolah, sudah semestinya itu adalah alasan yang sengaja direka supaya tidak memalukan sesiapa. Dan untuk keselamatan dirinya, Abang Ayob memilih dibuang sekolah atas alasan mencuri barangan sekolah. Sekurang-kurangnya mak bapak dia dan masyarakat tak lah tahu cerita sebenar yang memalukan itu.
Kemudian Cikgu Khir beralih kepada aku pula. Dia memberi pilihan yang sama juga kepada ku. Aku gugup tidak dapat berkata-kata. Aku hanya tunduk mendengar ceramahnya yang membosankan itu. Secara diam-diam, aku perhatikan wajahnya penuh nafsu. Wajah cikgu Khir yang seringkali menjadi modal ku melancap dan menjadi bayangan kenikmatan sewaktu tubuh aku di bedal arwah bapak tiri ku dan abang Ayob membangkit nafsu ku di situ juga. Diam-diam, jari jemari ku bermain-main di kelengkang menggentel cipap ku yang basah dari luar kain uniform sekolah.
“Awak dengar tak cakap saya Lina?” Cikgu Khir bertanya kepada ku setelah mendapati aku tidak fokus kepada apa yang diperkatakannya.
“Err.. yee… yee…. tapi tolonglah cikgu… saya dah tak ada bapak… kesianlah kat mak saya cikgu..” aku merayu kepada cikgu Khir.
“Ok.. saya bagi awak peluang…. tapi awak mesti lakukan sesuatu untuk saya.” kata cikgu Khir.
“Apa dia cikgu?” tanya ku gugup.
“Bangun dan berdiri di sini.. ” arah cikgu Khir sambil menunjukkan arah tepi meja sambil dia juga bangun dari kerusi.
Aku menurut arahannya, menuju ke tepi meja dan menunggu arahan seterusnya. Cikgu Khir rapat kepada ku. Tangannya menolak daguku ke atas menghala mukanya. Wajah kami bertentangan. Tanpa sebarang kata-kata, cikgu Khir terus mengucup bibir ku. Aku serta merta sedar bahawa inilah peluang ku untuk bersama cikgu yang ku idamkan selama ini. Aku terus memeluk cikgu Khir dan membalas kucupannya. Cikgu Khir juga terus memeluk ku. Tubuh ranum anak muridnya yang masih lengkap berbaju kurung sekolah itu di peluknya penuh nafsu. Seluruh tubuh ku di raba dan diramas terutamanya bontot ku.
“Cikgu nak ke?” bisik ku perlahan kepadanya.
“Ye….. boleh?..” tanya Cikgu Khir pula.
Tanpa banyak cakap, aku tarik tangan cikgu Khir dan menyuruhnya duduk kembali ke kerusinya. Aku pun berlutut di atas lantai, di kelengkangnya. Aku buka seluar cikgu Khir hingga terlucut ke buku lalinya. Batang lelaki idaman aku mengeras di hadap mata. Wow.. keras betul nampaknya. Lebih keras dari dua batang yang selalu menjamah tubuh ku sebelum itu.
Aku hisap batang cikgu Khir semahu hati ku. Kepala tedungnya yang kembang berkilat aku kerjakan. Aku jilat dan hisap sampai cikgu Khir menggigil nikmat.
Sesekali aku stop dan lancapkan batangnya. Cikgu Khir menikmati servis ku dengan asyik sekali. Matanya ghairah memerhatikan kelakuan lucah ku.
“Sedap tak cikgu?” aku bertanya dengan nada menggoda.
“Hmmmmm…… Sedap Linaaa… Awak ni bohsia ke… uhhhh… Linaaa?” cikgu Khir bertanya kepada ku dalam kenikmatan.
“Emmm… entah…. hhommmppphhh… mmpphhh.. hohhhhhhpppp… ” jawab ku ringkas dan terus menyumbat kembali kepala tedung cikgu Khir ke dalam mulut ku.
“Oohhhhhh Linaaaaa….. Uhhhhhhh….” cikgu Khir mengerang kenikmatan.
Tangannya kemas memaut kepala ku. Aku tahu, dia dah stim gile tu. Mana taknya, batang cikgu bujang tu aku kolom sampai hampir ke pangkal bulu jembutnya. Pulak tu, yang hisap batangnya tu budak sekolah yang cantik, ranum dan gebu tubuhnya.
Cikgu Khir menikmati hisapan dan koloman mulut ku. Tangannya memaut semakin erat kepala ku yang bertudung. Aku tarik kepala ku ke belakang, melepaskan dari genggaman tangannya. Batangnya aku lancapkan.
“Cikgu…. janji ye tak akan buat apa-apa pasal semalam…” aku merayu cikgu Khir.
“Lina…. Cikgu janji…. ohhhh……” cikgu Khir setuju dalam kenikmatan.
“Terima kasih cikgu…” aku tersenyum gembira, tangan ku masih lagi tak henti melancapkan batangnya.
“Tapi…. Lina… ohhh…. selalu macam… ooooohhhh…. niii.. yeeee… ahhhhh…” pinta cikgu Khir dalam keghairahan sekali lagi.
“Saya sedia bila-bila masa yang cikgu nak… Tubuh saya sekarang untuk cikguuu… ” aku menggodanya.
“Ohhhhh… Linaaaa…..” Cikgu khir mengerang nikmat.
“Masuklah ikut mana yang cikgu suka…… ohh… asalkan… cikgu sayang saya…” aku menggodanya walau pun aku sebenarnya semakin berahi ketika itu.
“Linaaa…. saya tak tahan lagiiiii……..” cikgu Khir memberi amaran. Tangan ku masih lagi melancapkan batangnya. Sesekali aku menghisap dan menjilat sekejap kepala tedungnya yang kembang berkilat.
“Lepas dalam mulut saya ye cikguu… Cikguuuu… Saya nak air mani cikguhhhmmpppp… hohhh.. hommppp.. Srooottttt…….” batang cikgu terus aku hisap semahu hati ku sebaik aku berbicara menggodanya.
“Linaaaaaa…. aaahhhhhh……!!! “Cikgu Khir sudah tak dapat bertahan.
“Hmmmmm.. hofffff… hommpp” aku masih menghisap batangnya, malah semakin kuat ku sedut dan semakin dalam ku benamkan.
“CruuuuTTTTTTT!!!!!!” akhirnya tekak ku menerima pancutan air mani cikgu Khir yang deras dan panas.
“Ahhhhhh.. Linaaaaaa!!!! OHhhhhh!!” cikgu khir mengerang hingga terpejam matanya menikmati sedapnya memancutkan air mani dia dalam mulut anak muridnya ni.
Aku berhenti seketika menikmati batang keras cikgu Khir berdenyut memancutkan air maninya di dalam mulut. Tudung kepala yang ku pakai semakin bercelaru digenggam tangannya yang kegeraman itu. Aku telan air mani cikgu Khir. Mata aku terpejam menikmati air mani cikgu Khir yang masih panas ku teguk perlahan-lahan. Menggigil badan cikgu Khir. kakinya bergetar menikmati batangnya yang masih memancut itu aku hisap dan telan semua isinya. Nikmatnya ku rasakan menghisap batang kekar lelaki yang aku akui, aku cintakan itu. Batangnya yang gagah memancutkan benih itu aku gigit halus kepala tedungya di gigi geraham ku. Gigi geraham ku disimbah air maninya yang semakin berkurangan itu.
Selepas puas, aku keluarkan batangnya dari mulut ku. Cikgu Khir kelihatan termengah-mengah macam lepas berlari. Aku bangun dari kedudukan aku yang berlutut itu dan terus duduk di ribanya. Secara spontan aku rebahkan tubuh ku di dadanya. Mengusap-usap dadanya yang bidang itu dengan manja. Batangnya yang semakin layu tu aku gesel-geselkan dengan peha ku yang masih berkain uniform sekolah. Aku dakap tubuhnya sambil cikgu Khir mendakap dan memeluk tubuh ku. Kami terlena sejenak. Kehangatan cinta yang selama itu dalam khayalan, akhirnya aku nikmati jua..
Dalam 5 minit kemudian cikgu Khir mengucup pipi ku membuatkan aku terjaga lalu memandangnya sambil tersenyum.
“Cikgu…. cikgu suka saya ke?”tanya ku manja.
“Lina… saya suka awak… ” jawabnya tersenyum.
“Cikgu nak saya selalu ye…” tanya ku lagi.
“Kalau awak sudi…” jawabnya.
Aku membelai batangnya yang separuh sedar. Kelembutan tangan ku melancapkan batangnya membangkitkan kembali keganasan batang cikgu Khir. Kuat betul rupanya batang cikgu Khir. Aku semakin ghairah. Batang yang ku idam-idamkan itu semakin mengeras di dalam gengaman.
“Cikgu nak ikut mana…” tanya ku menggoda sambil tanganku terus melancapkan batangnya yang semakin keras.
“Ikut mana-mana pun boleh ke?” tanya cikgu Khir penuh minat.
“Mana-mana pun boleh cikgu… sayakan untuk cikgu…” kata ku manja sambil terus bangun dari ribanya.
Aku berdiri di hadapannya. Batangnya kelihatan terus terpacak. Aku selak kain uniform ku ke atas. Aku lorotkan seluar dalam ku hingga tanggal terus ke lantai. Aku angkat kain ku ke atas, mempamerkan peha dan betis ku yang putih melepak. Aku naik terus berlutut di atas kerusinya. Peha ku terkangkang atas tubuhnya. Kelangkang ku betul-betul di atas batangnya yang keras terpacak.
“Cikgu nak saya sampai bila-bila pun bolehhhh… ooohhhhhhhh….” kata ku dan terus melabuhkan punggungku membuatkan batang cikgu khir yang terpacak itu terbenam masuk ke lubang cipap ku yang basah.
Aku lepaskan kain uniform yang aku singkap tadi, membuatkannya menutupi bahagian bawah tubuh ku yang sedang menelan batang gagah cikgu Khir. Cikgu Khir memaut pinggangku dan meraba-raba punggung aku. Aku yang berada di atasnya mengemut kuat batangnya yang terbenam dalam cipap.
“Awak cantiklah Lina..” kata cikgu Khir sambil matanya menatap wajah aku.
“Uhhh.. cikgu… sukaaa… tak bontot sayaaa… ohhh…” kata ku sambil tubuhku tak henti turun naik.
“Ohhh… suka Linaaa…. Dah lama sebenarnya… ohhh…. saya mengidammm….” jelas cikgu Khir kenikmatan.
61884 budak sekolah kena bogel1 123 560lo Aku Kekasih Cikgu Khir (Cerita Seks Melayu)Tubuhku yang turuun naik di atas tubuhnya membuatkan batang cikgu Khir keluar masuk lubang cipapku dengan galak. Seronok betul cikgu Khir dapat main dengan budak bawah umur yang masih lengkap beruniform sekolah. Aku semakin asyik menikmati lubang cipap ku dimasuki batang cikgu Khir yang keras. Aku ramas dada cikgu Khir, kemutan ku semakin kuat. Nafas ku semakin tidak dapat bertahan. Akhirnya aku kekejangan di atas tubuhnya. Aku benar-benar kepuasan. Aku terus lemah longlai dalam dakapan cikgu Khir sambil batangnya masih ku biarkan dalam cipap. Ohh… aku tak menyesal kalau dia yang buat aku mengandung.
“Sedap sayanggg…” kata cikgu Khir lembut.
“Hmmmm…..” kata ku dengan mata yang terpejam di atas dadanya.
Cikgu Khir mengusap-usap tubuh ku. Punggung ku di usap dan di belai. Sesekali diramasnya geram. Pinggang ku di peluk erat dan bibirnya tak henti mencium muka dan kepala ku yang bertudung.
“Cikgu…. saya sayang cikguuu… boleh tak cikgu janji satu lagi dengan saya….” pinta ku manja di dalam dakapannya.
“Apa dia sayangg…” tanya cikgu Khir lembut di telinga ku.
“Cikgu jangan tinggalkan saya ye…. segalanya saya serah untuk cikguu…” pinta ku kepada cikgu Khir.
“Baiklah sayanggg… rugi rasanya kalau saya lepaskan perempuan secantik awak ni Lina..” kata cikgu Khir memuji diri ku.
Aku terus bingkas bangun dari pangkuannya. Aku sekali lagi berdiri di hadapannya. Aku tersenyum memandang batangnya yang keras itu, dilancapkannya laju sambil matanya memandang seluruh tubuh ku. Aku pusingkan tubuh ku membelakanginya. Baju kurung putihku aku selakkan ke atas bontot. Terpamerlah bontot aku yang gebu dan bulat itu menjadi tatapan cikgu Khir. Aku lenggok-lenggokkan bontot ku ke kiri dan ke kanan. Pinggang aku makin lentikkan biar lebih tonggek. Sengaja aku buat cam tu biar dia stim tengok bontot aku yang tengah melenggok-lenggok dalam kain sekolah biru muda tu.
Cikgu Khir pun bangun dari kerusi. Dia menyelak kainku ke atas. Bontot aku yang tonggek tu di usapnya lembut. Kemudian dia menolak tubuh aku ke depan menyebabkan aku terus tersadai atas mejanya, membiarkan bontotku terpamer kepadanya.
Belahan bontotku dikuaknya, perlahan-lahan aku rasakan batangnya yang panas mencecah pintu lubang bontot aku. Sedikit demi sedikit cikgu Khir tekan sampai kepala tedungnya tembus masuk ke dalam.
“Ohhh… masuk bontot saya cikguu…. ” aku merengek macam sundal time tu.
” Sabar ye sayanggg.. saya tak nak awak sakit… wow… sedapnya main bontotttt…..” kata cikgu Khir sambil terus menekan batangnya sampai tenggelam sepenuhnya dalam lubang haram tu.
“Linaa… errr… awak tak kisah ke saya liwat bontot awak ni?….” tanya cikgu Khir ragu-ragu.
Aku tak menjawab soalan bodohnya. Aku terus sahaja maju mundurkan tubuh ku membuatkan batangnya keluar masuk bontot ku dengan laju. Aku yang menonggeng di meja itu berasa enak diperlakukan sedemikian rupa. Memang bodohlah perempuan yang tak pernah cuba main bontot. Sedap gile… Mula-mula memanglah sakit tapi lama-lama bila dah biasa sedaplah. Lagi pun kalau dia terpancut pun aku bukannya boleh mengandung..
Cikgu Khir terus menghenjut lubang bontot aku. Tangannya memaut kemas kedua-dua pinggulku. Senak sikit aku rasa sebab dia hayun dengan ganas. Maklumlah, bukan senang nak dapat jolok bontot tubuh pelajarnya yang ranum ni. Lebih-lebih lagi, masih beruniform sekolah pulak tu. Memang dia stim gila. Batang cikgu Khir yang keras tu aku rasakan jauh menerobos lubang bontot ku. Ohhh.. sedapnya..
“Lina… saya rasa macam nak keluar lah… uuuhhhh….” rintih cikgu Khir tak tahan.
“Ohhhh.. cikgu…. lepas je dalammm.. ohhhh… bontot sayaaa…” aku merengek memintanya melepaskan air mani.
“Dalam bontot ke Linaaaaa……..” erangan cikgu Khir makin kuat. Dia makin tak tahan dengan godaan ku sambil hayunan batangnya yang menerobos bontot ku makin laju tak terkawal.
“Cikguuu… ohh.. pancutkan cikguu… pancuttt…… ahhhh…” aku melaung nikmat.
“Linaaaa… aahhhhh!!!” erangan cikgu Khir bersama henjutannya yang padu itu akhirnya memancutkan benihnya dengan banyak ke dalam lubang bontot aku.
“Crruuuut!!!!”
“Hhoooooo Linaaaa… Sedapnya bontot kamuuuu……” cikgu merengek sedap dengan badannya yang menggigil memerah benihnya.
Aku melentikkan tubuh ku dan menekan bontot ku ke belakang agar batangnya pancut lebih dalam. Wow.. tak pernah aku rasakan lubang bontot aku dijolok sedalam itu. Sedap gila..
Lepas dah puas, kami pun pulang kerumah dan cikgu Khir menghulurkan duit Rm10 sebagai duit saguhati. Aku gembira bukan kerana dapat duit, tapi sebab dapat main dengan cikgu yang aku idam-idamkan tu.
Selepas hari yang bersejarah itu, aku secara rasminya menjadi perempuan simpanan cikgu Khir. Bilik PRS yang dijaganya itu menjadi tempat tetap kami buat projek. Layanan aku yang 1st class memuaskan nafsunya membuatkan dia selalu membelikan ku barangan-barangan yang tak mungkin ku miliki masa zaman sekolah macam gelang, rantai, seluar jeans, kebaya dan banyak lagi.
Cikgu Khir juga selalu mengajak ku keluar ke bandar. Biasanya hari sabtulah selepas aktiviti kokurikulum. Kami biasanya balik malam dan dia hantar aku sampai depan rumah. Mak aku tak kisah sebab dia percaya cikgu Khir. Sebelum sampai rumah tu, seperti biasa cikgu Khir akan bedal aku cukup-cukup. Dia park kereta dia kat kebun sawit pastu kat tepi kereta dia suruh aku menonggeng. Seluar track yang berlubang kat bontot tu memang sengaja aku pakai tiap kali keluar dengan cikgu Khir. Biar dia stim gila babi meradak bontot aku yang sendat dengan seluar track yang licin tu. Aku tahulah cover line, macam lah aku ni bodoh sangat. Aku pakailah baju t yang labuh bila kat tempat awam.
Hubungan kami yang tercipta daripada aku tingkatan 4 itu berlarutan hingga aku lepas sekolah. Keputusan SPM aku yang hancus membuatkan aku memilih untuk kerja kilang. Cikgu Khir masih lagi menjalinkan hubungan dengan ku. Jika dulu boleh dikatakan affair antara murid dan guru, tetapi lepas tu bukan affair lagi. Kami
sepasang kekasih. Walau pun beza umur kami 10 tahun, tapi itu tidak menghalang aku untuk mencintai dia hingga menyerahkan seluruh tubuh ku.



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]

Download NOW

Budak Sekolah Kena Ramas Tetek (Video Geli Geli)


Budak Sekolah Kena Ramas Tetek (Video Geli Geli)
35ac70191198748 Budak Sekolah Kena Ramas Tetek (Video Geli Geli)
This awek tudung hitam probably a budak sekolah, she feel happy and bit shy when her friends raba ramas tetek. Surprisingly, she maybe feels a bit horny after all. This video geli geli by Raba Ramas Tetek Awek Bertudung makes we want to raba ramas tetek our girlfriend tonight!
This geli geli 3gp melayu video probably been recorded during curriculum in school somewhere in classroom/restroom. This budak sekolah bertudung looks na├»ve and cute.
Bullying is a form of aggressive behavior manifested by the use of force or coercion to affect others, particularly when the behavior is habitual and involves an imbalance of power. Bullying can happenanywhere and to anyone. Get help and advice about bullying – if you are being bullied at school by other pupils or by teachers and how to stop it and get help.
image host image host
Budak Sekolah Kena Ramas Tetek (Video Geli Geli) : Rapidshare | Mediafire | Ziddu
Download NOW

Cikgu Bertudung Blowjob Skandal (3GP Video)


Cikgu Bertudung Blowjob Skandal (3GP Video)
02074e185221798 Cikgu Bertudung Blowjob Skandal (3GP Video)
Cikgu Asiah having a good time blowing her scandal cocks. This awek tudung is very experience when having a blowjob. It’s a must see awek bertudung blowjob 3gp video show. If you are looking for awek tudung hot blowjob 3gp video, the kaki3gp.com is the best place for you. Enjoy good quality blowjobs archive in our huge 3gp melayu video collection.
ca0d3f185221777 Cikgu Bertudung Blowjob Skandal (3GP Video) 2dedff185221785 Cikgu Bertudung Blowjob Skandal (3GP Video)
Cikgu Asiah Bertudung Blowjob Skandal (3GP Video) 
Download link:  Rapidshare | Sendspace
Download NOW

Nikmat Awek Tudung Felda (3gp Video)


Nikmat Awek Tudung Felda (3gp Video)
b9b517189498645 Nikmat Awek Tudung Felda (3gp Video)
Do you have experience having sex in palm oil plantation (FELDA)? This location always was top choice for “quickie” sexual activity among rural teenager (budak felda). It’s cheap, thrilling and kinky. Young Malaycouple (pasangan remaja melayu) fucking in felda having his cock inside awek tudung pussy right away even her dress and tudung is still on. Quick fuck is still amazing.
View our video (Nikmat_AwekTudungFelda.3gp) for free below. We uploaded into #4 file hosting for you guys!
78834e189498627 Nikmat Awek Tudung Felda (3gp Video) eeb635189498631 Nikmat Awek Tudung Felda (3gp Video)
Nikmat_AwekTudungFelda.3gp
Download link:  mediafire LINK 2 LINK 3
Download NOW

Si Pembantu Makmal Siti Napiah (Cerita Seks)


Si Pembantu Makmal Siti Napiah
Seperti biasa aku akan sampai ke sekolah di antara jam 6.40 atau 6.50 pagi. Aku memang suka datang awal ke sekolah. Dapat buat banyak kerja sebelum mula mengajar. Untuk memastikan aku dapat masuk pejabat, aku pegang satu salinan kunci pejabat.
Apabila aku sampai Siti Napiah sudah sedia menanti di pintu pejabat yang masih berkunci. Pembantu makmal yang cantik dan manis ini menyambutku dengan senyuman. Wajahnya semakin cantik dan manis apabila dia mengorak senyum.
“Awal awak sampai,” aku menyapanya dengan mesra. (c)kaki3gp.com
“Saya nak lawan cikgu,” jawabnya bersahaja.
“Takkan cikgu saja nombor satu. Saya pun nak juga,” suaranya semakin manja. Lunak pulak tu.
Aku tersenyum sambil membuka kunci pintu pejabat di mana terletaknya buku rekod kehadiran guru dan kakitangan sokongan. Aku melangkah masuk. Siti Napiah melangkah sama.
“Bersemangat betul awak ya. Nak lawan saya datang awal. Tak apa… besok saya datang lagi awal,” aku berkata sambil menulis nama pada buku rekod kehadiran guru.
Siti Napiah mengambil buku rekod kehadiran kakitangan sokongan. Kemudian dia menulis namanya.
“Bukan bersemangat sangat cikgu,” Siti Napiah bersuara ketika dia menulis namanya.
“Sebenarnya saya ikut suami saya. Dia kena keluar pagi. Saya terpaksalah keluar pagi. Lagi pun di rumah bukan ada kerja sangat. Sarapan pun kat kantin,” dia meneruskan penerangannya.
 Si Pembantu Makmal Siti Napiah (Cerita Seks)Pagi ini nampaknya dia begitu ramah. Biasanya dia cuma tersenyum bila aku menyapa. Aku mengambil peluang ini untuk terus berbicara dengan pembantu makmalku yang cantik manis ini.
“Anak awak siapa uruskan?” Tanyaku lagi.
“Mana saya anak cikgu,” jawabnya berselamba.
“Awak belum ada anak?
“Entahlah cikgu. Sudah nasib saya,” jawabnya macam orang kecewa.
“Janganlah kata begitu. Kita kena berusaha,” aku cuba memujuk. “Awak dah berubat?”
“Buat apa saya yang berubat? Salahnya bukan saya,” dia tiba-tiba melenting, tetapi suaranya tidak tinggi.
“Macam mana awak tahu. Awak dah periksa doktor?”
“Tak payah periksa pun Tak apa cikgu.”
“Awak tak boleh kata begitu. Dalam hal ni kita perlu dapat pengesahan doktor.”
“Buat apa dapatkan pengesahan doktor. Membazir waktu sahaja.”
“Kenapa awak kata macam tu?”
Sebelum menjawab pertanyaanku aku nampak dia melihat kiri kanan. Belum ada guru atau kakitangan sokongan lain yang datang.
“Cikgu tolong jangan beritahu sesiapa ya. Ini rahsia,” tiba-tiba dia berbisik.
Aku terdiam sejenak. Hatiku bertanya, apalah besarnya rahsia sicantik manis ini. Kemudian aku berkata, “Baiklah saya berjanji akan rahsiakan apa yang kata nanti.”
“Janji ya cikgu. Kalau tidak saya tak kawan cikgu,” Dia berkata. Kata-katanya itu macam kata-kata kanak-kanak. Setelah itu dia menghampiri aku sehingga aku boleh terhidu keharuman minyak wangi yang dipakainya. Dia berbisik lagi. “Sebenarnya cikgu…… suami saya tu tak berfungsi.”
“Tak berfungsi? Betul ke?”
“Betul cikgu. Kan saya ni isterinya.”
“Sejak bila dia tak berfungsi?” Aku cuba korek ceritanya lagi dalam.
“Sejak kami kawin cikgu. Malam pertama saja saya dah kecewa.”
“Jadi awak ni…”
“Ya cikgu… saya ni masih dara,” dengan cepat dia memotong kata-kataku. Dia macam tahu apa yang aku hendak tanya.
Perbualan kami terhenti di situ apabila kami terdengar bunyi enjin kereta masuk ke kawasan sekolah. Itu tanda guru-guru dan kakitangan sokongan sudah mula tiba. Melihat keadaan ini Siti Napiah segera meninggalkan pejabat.
“Nanti kita cerita lagi ya cikgu,” katanya dengan suara yang manja sambil mengorak senyuman sebelum meninggalkan aku.
Aku termenung sejenak sambil memerhatikan lenggang lenggok ponggongnya yang menggiurkan. Sambil memerhatikan lenggang lenggok ponggongnya tiba-tiba terlintas perkara yang tidak baik di benakku. Kenapa dia masih mahu bersama suaminya yang tidak berfungsi itu . Kenapa dia tidak mahu cari jantan lain yang boleh memberi kenikmatan berumah tangga kepadanya. Bolehkah dia tahan hidup bersuami tetapi tidak merasa nikmat bersuami. Kalau dia tidak boleh tahan macam mana dia melepaskan kehendak nalurinya.
“Selamat pagi cikgu.” Suara cikgu Sarah mematikan lamunanku.
“Selamat pagi. Awak pun datang awal pagi ni?”
“Suami saya tak da cikgu. Dia out satation. Kenalah drive sendiri.” Jawab cikgu Sarah sambil menulis namanya di dalam buku rekod kehadiran.
“Lagi pun tak ada orang ‘kacau’ pagi ni.” Jelasnya sambil tersenyum yang penuh erti walau pun aku tidak meminta penjelasan lanjut.
“Nyenyaklah awak tidur malam tadi ya. Orang tak ‘kacau’ awak.” Aku bergurau untuk melihat riaksi cikgu Sarah yang semakin berani berkias penuh erti.
“Tak juga cikgu. Mana boleh tidur nyenyak kalau tak ada orang belai.” Jawabnya semakin berani. Dia macam memberi aku peluang untuk menyambut jawapannya dengan jawapan yang lebih berani.
“Kenapa awak tak panggil saya. Boleh saya tolong belaikan.” Aku memberanikan diri membuat gurauan yang menguji keimanannya.
Cikgu Sarah sedikit pun tidak terkejut dengan gurauanku. Dia memandangku dengan senyuman yang manis. Kemudian dia berkata, “Cikgu sudi ke belaikan saya?”
“Esy! Apa pulak tidak. Sekarang pun boleh saya tolong belaikan kalau awak hendak.” Aku menjawab sambil cuba memancing kerana aku tengok cikgu ini boleh diajak bergurau dengan aku, walau pun aku ini ketuanya.
Apabila cikgu Sarah hendak menyahut guruanku beberapaorang guru mula masuk ke pejabat pentadbiran untuk menulis nama mereka di dalam rekod kehadiran. Cikgu Sarah memandang aku dengan pandang yang bermakna. Aku membalas pandangan itu bagai mengerti makna pandangannya. Kemudian dengan senyum manis dia beredar dari pejabat pentadbiran tanpa berkata apa-apa.
Aku melangkah masuk ke dalam bilikku yang terletak di pejabat pentadbiran itu dengan berbagai tafsiran mengenai perbualanku dengan personaliti-personaliti tercantik di sekolah ini. Adakah itu hanya setakat gurauan kosong atau gurauan yang ada maksud tersirat.
Aku duduk di atas kerusiku. Kemudian aku membaca beberapa pucuk surat dan borang-borang yang berada di dalam tray ‘masuk’. Setelah aku dapati surat-surat dan borang-borang itu tidak memerlukan tindakan segera aku terus bangkit dan keluar dari bilikku. Seperti biasa pada awal pagi seperti ini aku akan berada di pintu masuk sekolah untuk memerhatikan kehadiran murid, guru dan kakitangan sokongan.
Aku berpuas hati kerana hampir semua muridku yang masukkawasan sekolah ikut pintu hadapan mematuhi peraturan pakaian sekolah. Mereka semua berpakaian kemas dan rapi. Ada di ntara mereka memberi salam padaku. Aku jawab salam mereka dengan baik.
Tiba-tiba seorang pelajar perempuan menghampiriku. Cantik budaknya. Kulitnya putih kuning. Pakaiannya kemas. Wajahnya nampak sopan.
“Selamat sejahtera cikgu.” Sapanya apabila dia berhenti di hadapanku.
“Selamat sejahtera.”
“Mak saya kirim salam. Dia beri cikgu ni.” Katanya lagi sambil menghulurkan beg plastik yang mengandungi bekas makanan”
“Alaika alaikumussalam. Terima kasih.” Balasku.
“Mak saya kata dia kenal cikgu.” Budak yang cantik itu berkata lagi.
Aku terkejut. Aku renung wajah budak yang cantik itu.
“Siapa nama mak awak?”
“Nurani cikgu. Dia kata dia kenal cikgu masa cikgu ajar dia di sekolah dekat Kahang.”
Aku tersentak lagi apabila dia sebut nama Nurani dan Kahang. Aku memang kenal nama itu dan aku masih ingat wajahnya. Dia merupakan pelajar paling cantik di sekolah pada masa itu. Patutlah budak ini cantik. Dia mewarisi kecantikan emaknya.
“Apa lagi yang mak awak kata?”
“Dia jemput cikgu datang rumah.”
“Bila?”
“Bila-bila masa.”
“Rumah awak dekat mana?”
“Cikgu tahu tak kilang ayam jalan pergi Bandar T2?”
“Tahu.”
“Kat sebelah kilang tu kan ada warong.”
“Ya! Ya! Warong jual makanan.”
“Kat sebelah warong ada jalan tanah merah. Cikgu ikut jalan tu. Rumah yang penghabisan sekali itulah rumah saya.”
“Jauh tak dari warung tu?”
“Jauh tu memang jauh. Tapi tak jauh sangat. Cikgu datang ya.”
“Baiklah. Nanti petang kalau saya lapang saya datang.” Kataku sambil meninjau bekas kuih yang diberinya itu. “Kuih ni siapa yang buat?”
“Emak saya cikgu.
“Awak tak boleh buat kuih?”
“Emak tak kasi.” Katanya sambil tersenyum dan mula mengorak langkah untuk pergi ke kelasnya.
“Nanti dulu.” Aku menahannya apabila teringat sesuatu.
Dia berhenti melangkah. Kemudian memandang wajahku. “Ada apa lagi cikgu?”
“Siapa nama awak?” Tanyaku setelah aku teringat aku belum tahu namanya dan dalam tingkatan berapa dia berada.
“Nurazana cikgu.”
“Tingkatan?”
“Empat Bendahara.”
“Baiklah awak boleh pergi sekarang.” Kataku.
“Terima kasih cikgu.”
Apabila Nurazana beredar aku cuba mengingat kembali kisah Nurani dan pekan Kahang. ekan Kahang memang banyak menyimpan cerita aku dan Nurani. Namun demikian belum sempat kenangan itu muncul dalam ingatanku, loceng kedua pun berbunyi. Loceng kedua ini menandakan pengajaran dan pembelajaran mesti dimulakan. Semua guru yang terlibat mesti sudah berada di dalam kelas masing-masing. Aku terpaksa membuat rondaan agar peraturan ini dipatuhi.
Setelah berpuashati semua murid, guru dan kakitangan telah berada di kawasan sekolah, maka aku mula mengorak langkah untuk menyelia guru dan kawasan sekolah. Aku berjalan dari satu kelas ke satu kelas, dari satu bangunan ke satu bangunan dan dari satu tingkat ke satu tingkat.
Setelah dua puluh minit berlalu barulah aku selesai meronda sekitar sekolahku. Aku berpuashati kerana semuanya beres. Pengajaran dan pembelajaran berjalan baik. Kerja pembersihan berjalan lancar dan kawalan keselamatan juga tidak menimbulkan masalah.
Setelah berpuashati dengan keadaan sekolahku pada hari ini, aku segera bergerak ke blok makmal. Aku teringatkan Siti Napiah. Perbualan aku dengannya masih belum selesai. Di amping menyelesaikan perbualan tadi aku cuba meneroka peluang menjadi orang dapat memecahkan daranya. Itu pun kalau dia mahu. Begitulah tidak baiknya rancangan aku. Mengambil kesempatan dari orang yang bermasalah.
Apabila sampai di blok makmal aku terus menuju ke bilik persediaan. Di situlah bilik Siti Napiah selaku pembantu makmal. Ketika aku masuk bilik persediaan itu tidak ada orang yang menyambutnya. Aku mula meninjau peralatan yang ada di situ. Semuanya berkeadaan baik dan tersusun rapi. Bilik itu pun bersih. Tidak ada sampah yang bertaburan. Nampaknya Siti Napiah ini pembersih orangnya.
“Cari apa cikgu?” Tiba-tiba satu suara menyapaku. Suara itu bukan milik Siti Napiah.
Aku menoleh kearah suara itu. Mataku terpandang wajah cikgu Sarah. Dia tersenyum padaku.
“Siti Napiah mana?” Aku bertanya.
“Kenapa cari orang yang tak ada.” Dia menjawab dengan suara manja.
“Tak nak cari saya ke?” Tanya cikgu Sarah kembali sambil menghampiriku.
Aku agak tergamam dengan pertanyaan itu. Pertanyaan itu macam memberi peluang untuk menjadi pengganti orang yang ‘membelainya’ sepertimana perbualan kami awal pagi tadi. Aku perlu berhati-hati memberi jawapan agar tidak terlepas peluang.
“Awak pun memang saya nak cari.” Jawabku setelah beberapa saat memerah otak. Aku berharap jawapan ini akan membuka laluan untuk membelainya.
“Untuk urusan resmi ke peribadi?” Tanyanya kembali. Pada firasatku cikgu Sarah memang bijak memerangkap aku.
“Kalau urusan peribadi?” Aku bertanya kembali.
“Itulah yang saya nak dengar.” Jawabnya penuh keriangan.
Aku rasa jawapannya ini mahu memerangkap aku. “Apa urusannya cikgu?”
“Masih mahu dibelai?”
“Ala cikgu niiiiiii…. Itu pulak urusannya.”
“Kenapa?”
“Cikgu nak belai saya ke?”
“Kenapa? Tak percaya ke?”
“Bukan tak percaya. Tak sangka. Pucuk dicita ulam yang datang.”
“Maksud awak?”
“Nantilah cikgu saya terangkan. Itu… Siti pun dah datang. Nanti dia syak pula.” Kata cikgu Sarah sambil melangkah keluar.
“Bila cikgu free?” Dia bertanya sebelum meninggalkan aku.
“Minggu ni saya freelah.”
“Nanti saya call cikgu.” Kata cikgu Sarah sambil meninggalkan bilik persediaan itu dengan rasa gembira.
Tidak lama setelah cikgu Sarah meninggalkan bilik persediaan itu, Siti Napiah pun sampai. Dengan senyuman manis dia masuk ke biliknya.
“Cikgu cari saya?” Tanya Siti Napiah. Aku suka medengar suaranya yang lunak dan manja.
“Duduklah cikgu.” Bila pertanyaannya masih belum ku jawab.
“Terima kasih.” Aku berkata.
Otakku bekerja keras untuk memulakan perbualan agar boleh sampai pada tajuk suaminya yang tidak berfungsi. Aku perlu berhati-hati supaya daia tidak tidak menganggap aku ini mengambil kesempatan di atas masalah suaminya.
“Awak pergi mana tadi?” Tanyaku untuk memulakan perbualan.
“Ke tandas cikgu. Buang air besar. Entah kenapa perut saya ni meragam pulak.” Jelasnya sambil duduk di atas kerusi sebelahku.
Di dalam bilik itu hanya ada dua kerusi sahaja. Kerusi-kerusi itu pula disusun sebelah menyebelah. Rapat-rapat pulak tu. Pada raut wajahnya aku nampak dia tiada rasa canggong duduk rapat-rapat denganku. Malah wajahnya makin ceria. “Ada apa cikgu cari saya?” Dia bertanya macam memberi peluang aku membuka hajat.
“Tentang cerita awak pagi tadi.” Jawabku sambil melihat wajahnya.
Apabila mendengar jawapanku dia kelihatan sedih Dia menundukkan kepalanya dan merenung ke lantai.
“Sebenar suami Siti teraniaya cikgu.” Dia memulakan cerita. Dan dia juga mula membahasakan dirinya Siti. Nampaknya dia macam makin mesra dengan aku Suaranya sayu. “Ada orang yang buat dia jadi macam tu.”
“Sejak bila dia tak berfungsi?”
“Sejak nikah dengan Siti.”
“Macam mana awak tahu? Mungkin dia memang dah lama tak berfungsi.”
“Ala cikgu…. Janganlah panggil saya awak. Panggil saja Siti.”
“Okey! Okey saya panggil awak Siti. Macam mana Siti tahu ‘benda’ tu tak berfungsi?”
“Sebelum kami bernikah benda dia hidup.”
“Siti pasti? Siti pernah tengok?”
Siti Napiah merenung wajahku. Dia macam serba salah hendak menjawab soalanku.
“Ala cikgu ni…… tak kan tak faham. Masa kami bertunang tu kami pernah ringan-ringan.” Jawabnya sambil senyum tersipu-sipu.
“Nakal juga Siti ni ya …. Ringan-ringan pun boleh tahu benda tunang awak hidup.”
“Siti pegang aja cikgu. Itu pun dia yang suruh. Nak buktikan dia jantan sejati.”
Aku tersenyum. Aku macam berasa puas kerana berjaya mendorongnya berterus terang sehingga hal dia pegang kelakian tunangnya dia tidak segan silu menceritakan padaku.Ini mendorong aku untuk bertanya soalan yang lebih ‘berat’.
“Kalau saya suruh Siti pegang saya punya, Siti sanggup?” Aku cuba bertanya soalan yang semakin mencabar. Sekali lagi aku renung wajahnya. Dia sedikit pun tidak terperanjat. Malah dia tersenyum dengan mata yang bersinar.
“Betul-betul ke ni cikgu?”
“Kalau betul?”
“Tunjukkan Siti ‘barang’ cikgu tu. Biar Siti pegang. Siti pun dah lama tak pegang ‘barang’ yang hidup ni. Asyik pegang ‘barang’ yang tak berfunsi.” Jawab Siti Napiah sambil merenung tajam padaku.
Kemudian dia bangun lalu berjalan ke muka pintu. Aku lihat dia meninjau-ninjau sekitar makmal. Kemudian pintu bilik persediaan itu dia tutup rapat lalu dikunci dari dalam. Bilik persediaan kini terlindung dari pandangan warga sekolahku.
Nampaknya dia bersungguh-sungguh. Tanpa menunggu jawapan aku, Siti Napiah menghampiriku dan melutut di hadapanku. Aku tidak menduga dia berani bertindak demikia. Dia kuakkan kedua-dua pehaku. Kemudian dengan pantas dia membuka tali pinggangku. Bagai orang yang berpengelaman dia lepaskan cangkuk seluarku. Kemudian menarik zip seluarku ke bawah. Setelah zip seluarku terbuka dia memandang wajahku.
“Angkat ponggong cikgu.” Dia mengarah.
Aku akur dengan arhannya. Aku mengangkat sedikit ponggonku. Walau pun sedikit dia cukup membolehkan Siti Napiah melorotkan seluar yang aku pakai. Setelah seluar aku terlepas dari tubuhku dia meletakkan seluar itu di atas kerusi tempat duduknya. Kemudian tangan Siti Napiah menarik keluar seluar dalamku. Sebaik-baik sahaja seluar dalamku melorot maka terpacullah senjata hikmatku di depan matanya. Senjata hikmatku rupanya sudah lama bangkit dari tidurnya.
“Besarnya cikgu.” Siti Napiah berkata dengan nada suara yang rendah sambil mencampakkan seluar dalamku di tempat yang sama dia meletakkan. Kemudian zakarku dipegangnya.
“Kerasnya cikgu…” Tambahnya lagi. Dia mula mengurut zakarku. Dari pangkal ke kepala. Berulang kali. Aku berasa sedap. Tangannya sungguh lembut. Kelembutan tangannya itu apabila mengurut zakarku menghasilkan rasa sedap yang tidak terhingga.
Setelah puas dia mengurut aku lihat dia menggeselkan zakarku di pipinya yang gebu. Kehalusan kulit pipinya terasa oleh zakarku. Sungguh enak. Kemudian aku nampak dia mula mencium zakarku. Mula-mula dengan hidungnya. Kemudian mulutnya pula mengambil alih. Zakarku dikucup dan disedut. Aku rasa dia masih belum puas mengucup zakarku dengan mulutnya.
Tidak lama kemudian aku liaht dia mengeluar lidahnya. Kemudian aku zakarku sejuk. Macam ada benda basah menyentuhnya. Apabila aku tengok rupa-rupanya Siti Napiah sedang menjilat zakarku. Adu… sedapnya bukan main. Aku memejamkan mata untuk menghayati rasa sedap itu. Habis seluruh zakarku dijilatnya.
Setelah puas menjilat aku lihat dia membuka mulutnya yang kecil molek. Tidak lama lepas itu zakarku hilang dalam mulutnya. Dia mula menghisap zakarku. Aku tidak menduga mulutnya yang kecil molek itu mampu menghisap zakarku yang besar, keras dan panjang. Rasa sedapku semakin meningkat. Walau pun rasa sedap semakin meningkat tetapi belum sampai ke puncak. Dia begitu bernafsu menghisap zakarku.
Setelah puas dia menghisap zakarku, dia bangkit dengan mata yang layu. Bibirnya basah. Dia tersenyum puas.
“Cikgu tak nak tengok Siti punya?” Tanya Siti Napiah padaku sambil merenung mataku.
“Siapa yang tak mahu tengok ‘benda’ orang yang cantik ni.” Kataku. “Bukalah baju Siti.”
“Cikgu bukakanlah.”
Aku bangkit sambil menarik bahagian bawah baju kurungnya. “
Saya buka semua ya?” Kataku apabila melihat dia mengangkat kedua-dua tangannya ke atas untuk memudahkan kerjaku menanggalkan baju.
“Suka hati cikgulah.” Balasnya apabila bajunya terlepas dari badannya. Aku campak baju itu di tempat yang sama dia meletak seluar dan seluar dalamku.
Badannya yang putih melepak itu terdedah. Aku terpegun. Tetapi aku masih boleh mengawal perasaan. Potongan dadannya sungguh cantik. Berisi tetapi tidak gemuk. Tidak ada parut. Tidak ada kedut. Tidak ada buncit. Tidak ada menggeleber. Semuanya tegang. Licin dan indah. Dua ketul daging di dada masih lagi berbalut.
Aku tidak sabar untuk melihatnya. Jari-jariku dengan segera mencari penyangkut pada balutan ketulan daging di dadanya. Penyangkut itu terlerai. Balutan itu terlepas dari badannya. Maka tersembulah ketulan daging yang cantik itu. Juga putih melepak. Dikedua-dua hujongnya ada putting yang berwarna merah kemerahan. Aku terpegun dengan kecantikan ketulan daging itu. Tetapi aku masih boleh bersabar. Aku masih ada tugas yang perlu dibereskan.
Bahagian bawah badannya yang menjadi idaman lelaki perlu aku dedahkan. Kerja itu tidak sukar. Dia memberi kerjasama. Aku menarik zip yang ada pada kain itu sehingga terbuka. Apabila zip terbuka maka melorotlah kain yang dipakai olehnya. Aku terkejut. Siti Napiah tidak memakai seluar dalam!
Apabila kain sarongnya melorot maka tubuhnya terdedah seratus peratus. Bentuk peha dan betisnya memang cantik. Tetapi yang paling menarik perhatianku tapak segi tiga yang terletak di celah kelengkangnya. Benda itu licin tidak berbulu. Bibirnya masih bertaup rapat bagai belum pernah diteroka.
“Cikgu duduklah. Biar Siti berdiri.” Siti Napiah bersuara. Suara yang mematikan lamunanku.
Bagai lembu dicocok hidung aku patuh pada arahan pembantu makmalku yang cantik ini. Aku terus duduk di atas kerusi tadi. Apabila aku duduk mukaku betul-betul mengadap kemaluannya yang licin tanpa bulu itu. Aku terus mengusap kemaluannya.
“Siti cukur ya?”
“Taklah cikgu. Memang tak ada bulu.”
“Cantiknya….” Kataku sambil jariku menyelak bibir kemaluannya yang masih bertaup rapat itu. Apabila bibir kemaluannya terkuak aku nampak lubangnya yang masih sempit berwarna merah jambu. Di atas lubang itu ada seketul daging kecil macam biji kacang. Aku cuit daging itu berulang kali.
“Ala cikgu… janganlah usik benda tu.” Dia bersuara. Suaranya lembut dan lunak.
Lama kelamaan aku tidak tahan. Kedua tanganku kemudiannya memegang ponggonya dan aku tarik kehadapan sehingga kemaluannya menyentuh bibirku. Tanpa membuang masa aku terus jilat kemaluan. Apabila aku jilat kemaluannya aku terdengar bunyi berdesis macam orang kepedasan. Makin lama aku jilat aku mula dengar bunyi nafasnya bagai orang kepenatan. Kemudian terkeluar suara yang halus.
“Ah! Ah! Ah! Ahhhhhhhhhh!…. cikgu… cikgu…. Cikgu buat apa tu…. Sedapnya……. Sedapnya…. Sedapnya…..” Lalu dia mencengkam kepalaku. Kemudian aku rasa ada air yang meleleh dari lubang kemluannya. Apabila aku jilat rasanya payau dan masin. Yang peleknya aku terus menjilat air itu.
“Dah lah cikgu….” Tiba-tiba aku mendengar dia bersuara.
Aku bangkit apabila dia menarik lenganku. Sebaik-baik aku bangkit dia terus peluk tubuhku dan mencium mukaku dengan rakus.
“Cikgu… Siti tak tahan cikgu… Siti tak tahan… Siti nak ni…..” Katanya dengan suara penuh bernafsu sambil menarik-narik zakarku.
“Tolong cikgu… Siti nak ni…. Siti tak tahan…. Tolong cikgu.” Dia merayu lagi apabila aku masih berdiam diri. Peluang untuk memecahkan daranya kini terbuka. Apa yang aku hajatkan pagi tadi kini hampir tercapai. Dia sudah menyerah malah sudah mendesak!
Aku tidak melepaskan peluang ini. Sudah lama aku idamkan tubuh sicantik manis ini. Aku tidak sangka bukan sahaja aku dapat tubuhnya tetapi berpeluang menebuk daranya. Aku tidak mahu bertangguh lagi. Takut fikirannya berubah. Takut ada gangguan. Maka aku menolak tubuhnya ke dinding. Kemudian aku halakan kepala zakarku ke lubang kemaluannya yang masih belum ditebuk.
“Mula-mula memang sakit. Tahan ya Siti..”
“Ya! Ya! Siti tahu. Sitia akan tahan…” Jawabnya sambil memejamkan mata.
152 Si Pembantu Makmal Siti Napiah (Cerita Seks)Abila dia sudah bersedia aku mula menolak kepala zakarku kedalam kemaluannya. Lubang kemaluannya masih sempit. Namun ‘pelincir’ yang ada di lubang kemaluannya memudahkan sedikit urusan kepala zakarku meneroka tempat yang belum pernah diteroka “Ah!” dia menjerit halus apabila kepala zakarku mula menjengok ke dalam lubang kemaluannya.
“Sakit?”
Dia anggok. “Sakit sikit.”
Aku tekan lagi zakarku kali ini aku mahu benamkan semua zakar ke dalam lubang kemaluannya yang aku rasa sangat sempit.
“Awwwww! Sakit cikgu.” Dia menjerit halus apabila zakarku terbenam semua.
“Tahan sayang…” Aku memujuk. Aku gunakan perkataan sayang agar ia bersemangat untuk menahan rasa sakit yang hanya sementara.
Siti Napiah mengangguk. Matanya dipejamkan rapat-rapat. Tangannya memeluk tubuhku erat-erat. Aku mula rasa lubang kemaluannya yang baru pertama kali ditusuk mengemut-ngemut zakarku. Aku rendam zakarku dalam lubang kemaluannya beberapa minit.
“Sakit lagi?”
“Dah kurang cikgu.”
Apabila dia berkata dah kurang aku mula menyorong dan menarik zakarku di dalam lubang kemaluan. Aku terdengar suaranya berdesit.
“Pelan-pelan cikgu…. Siti rasa nyilu.” Bisiknya dengan manja.
“Tahan sayang… sikit lagi hilanglah rasa nyilu tu.” Aku memujuk sambil terus menyorong dan menarik zakarku.
Sambil itu aku mula mencium pipi dia. Aku kucup bibir dia. Aku jilat leher dia. Kembali cium bahunya. Kemudian dadanya. Aku semakin geram. Aku nampak buah dadanya semakin tegang dan keras. Aku geram lalu aku hisap putingnya. Apabila aku hisap putingnya dia menggeliat kuat.
“Aduuu…. Aduuu…. Aduuuu.. sedapnya cikgu… Siti rasa sedap… sedap…. Sedappppp…..” Dia merauang sambil memeluk tubuhku semakin erat. Kemudian aku rasa semakin banyak air yang keluar dari lubang kemaluannya. Air itu telah menyebabkan lubang kemaluannya menjadi licin sehingga memudahkan gerakan zakarku.
Tidak lama kemudian dia tenang kembali. Dia merenungku. Matanya layu. “Kita baring cikgu. Siti penat.” Dia berkata.
Aku ikut permintaannya. Aku cabut seketika zakarku dari kemutan kemaluannya. Dia merebahkan tubuhnya di atas lantai. Kemudian dia membuka kelengkangnya. Dia sudah tidak ada rasa malu mendedahkan kemaluannya kepadaku. Aku tengok kemaluannya basah. Ada sedikit cecair warna merah pinang. Memang sah Siti Masih ada dara ketika lubang kemaluaannya aku teroka. Aku berpuas hati. Aku beraya memecahkan dara sicantik manis ini.
Tanpa berlengah aku melutut di celah kelengkang. Aku pegang zakarku. Aku halakan zakarku ke lubang kemaluannya yang terlindung oleh bibir kemaluannya yang masih bertaup rapat. Aku kuak bibir kemaluan Siti Napiah dengan kepala zakarku buat kali kedua.
Kali ini urusanku lebih mudah. Laluan sudah di teroka. Apabila bibir kemaluannya terkuak aku terus menolak masuk zakarku ke dalam lubang kemaluannya.Siti Napiah tidak menjerit lagi, tapi dia tersentak. Kali ini zakarku lebih mudah bergerak kerana sudah banyak pelincir pada lubang kemaluannya walau pun laluan masih sempit. Laluan ‘anak dara’ yang sudah bersuami.
Setelah zakarku terbenam aku terus meniarap di atas tubuh Siti Napiah. Dia terus memeluk tubuhku. Aku meneruskan kembali kerjaku menyorog dan menarik zakarku dalam lubang kemaluannya. Dia semaki pandai memberi tindak balas. Setiap kali zakarku bergerak masuk aku berasa dia menggerakkan ponggongnya keatas. Apabila dia menolak ponggongnya ke atas aku dapat rasa zakarku terbenam lebih dalam.
“Ah!” Katanya. Aku tekan lagi zakarku. Dia angkat lagi ponggongnya. Zakarku semakin dalam terbenam “Ah!” Katanya lagi. Begitulah keadaannya berulangkali. “Sedapnya cikgu bila cikgu buat macam tu.” Katanya. Aku lihat Siti Napiah mula tercungap sambil mengeluarkan suara yang berdesis. Kemudian dia merengek. Kemudian dia mengerang. Setelah sepuluh minit berlalu dia mula memelukku dengan.
“Adu cikgu… Siti rasa sedap lagi… oh cikgu sedap cikgu… sedap cikgu… sedap…. Sedap…. Sedapppppp….” Sekali lagi dia menggelepar sambil mengayak ponggongnya dengan kuat buat beberapa ketika. Kemudian dia tenang. “Jangan cabut dulu cikgu. Siti nak lagi… Siti belum puas….” Katanya.
Memang aku tidak akan cabut zakarku selagi air bakaku pelum terpancut. Biasanya aku akan mengambil masa yang agak lama untuk memancutkan air bakaku. Aku terus memacu Siti Napiah dengan penuh bernafsu. Siti Napiah juga semakin pandai memberi tindak balas. Aku berasa semakin sedap. Aku rasa aku akan memancutkan air bakaku tidak berapa lama lagi. Kalau aku lajukan pacuanku mungkin dua tiga minit lagi terpancutlah air maniku. Tatapi aku tidak mahu bertindak demikian kerana Siti Napiah masih belum bersedia menerimanya.
Tiba-tiba aku rasa Siti Napiah memelukku dengan erat. Ponggongnya di ayak semakin laju. Matanya semakin dipejamkan dengan rapat. Nafasnya semakin sesak.
“Adu cikgu… kuat cikgu… kuat lagi cikgu… kuat lagiiiii….” Siti Napiah mula mendesak.
”Aaaaaa…… aaaaaa…… aaaaaa….. aaaaaaaaaaaaaaa cikgu….. cepat cikgu…. Cepat cikgu….. cepat cikgu…. Siti tak tahan…. Siti tak tahan….. Siti tak tahannnnnn……” Dia semakin kuat menggeliat.
Aku semakin laju menggerakkan zakarku. Makin laju. Makin laju. Makin laju. Laju. Laju. Laju. Dan akhirnya aku membuat tekanan yang kuat. Kemudian memancutkan air bakaku yang pekat dan hangat.
“Air apa ni cikgu…? Air apa ni cikgu…? Air apa ni cikgu….? Hangat…. Siti rasa sedap..” Dia bertanya berulang-ulang apabila air bakaku terpancut di dalam lubang kemaluannya. Jawapan itu tidak perlu ku jawab. Dia berhenti bertanya apabila zakarku berhenti dari memancutkan air itu.
Walau pun zakarku telah berhenti membuat pancutan, tetapi Siti Napiah masih memeluk tubuhku. Kedua-dua kaki memaut kedua-dua pehaku. Dia tidak beri aku turun dari tubuhnya. Aku tenung wajahnya. Dia masih memejamkan matanya. Mulutnya terbuka sedikit. Rambutnya sedikit tidak terurus. Ada peluh didahinya. Pada masa itu wajahnya semakin cantik. Semakin mengghairah. Ini membuatkan zakarku semakin sukar untuk menguncup.
Tiada berapa lama kemudian dia membuka matanya. Dia merenung aku. Kemudian dia tersenyum. Wajah semakin cantik. Aku geram.
“Sedap ya cikgu…” Dia mula bersuara. Manja.
“Puas?”
“Belum. Siti nak lagi. Boleh?”
“Boleh. Tapi bukan sekarang.”
“Kenapa?”
“Kita kan kat sekolah. Kalau orang cari kita macam mana?”
“Habis bila kita boleh buat lagi.”
“Esok?”
“Ala….. lama sangat. Siti nak hari ini juga. Kalau boleh sekarang.”
“Sekarang tak bolehlah.”
“Petang nanti?”
“Saya cuba.”
“Mesti ya cikgu. Kalau tidak Siti cari orang lain.”
“Ala… janganlah gitu…”
“Cikgu sayang Siti?”
“Sayang….”
“Kalau gitu petang nanti mesti boleh…”
“Okeylah…. Saya cuba.”
“Mmmmmmp… Siti sayang cikgu.” Katanya sambil meragut bibirku. Kami berkucup beberapa minit. Aku rasa sedap. Kalau boleh mahu kucup lama-lama bibir sicantik manis ni. Tetapi keadaan tidak mengizinkan. Kami sama-sama melepaskan bibir yang melekap iyu.
Kami bangkit. Kemudian Siti Napiah membantu aku memakai pakaianku sebelum dia menyarung bajunya. Setelah aku siap berpakaian, barulah dia mengenakan bajunya. Aku hanya mampu mengenakan cangkuk colinya. Yang lain dia urus sendiri. Selepas siap mengenakan pakainnya sekali dia peluk aku. Sekali lagi dia kucup bibir aku. Memang jelas dia masih belum puas. Setelah berkucup beberapa minit, dia mula membuka pintu bilik persediaan. Sekali lagi dia meninjau sekitar kawasan makmal itu.
“Line clear.” Dia berkata.
“Terima kasih sayang….”
“Nanti, panggil saya sayang lagi ya cikgu.” Pesan Siti Napiah sebelum aku meninggalkannya. Nampaknya dia semakin mahu dimanjakan. Dia melepaskan aku dengan senyum manis.
Aku lihat jam di tanganku. Sudah pukul 9.35 pagi. Bermakna lebih satu jam setengah aku bersama Siti Napiah di bilik persediaan tadi. Satu jangkamasa yang agak panjang. Mujur semasa aku bersama Siti Napiah tadi tidak ada orang yang mencari kami. Dan tidak ada orang yang datang ke bilik persediaan.
Aku mula berasa lapar. Banyak tenaga yang aku gunakan untuk memuaskan nafsu seorang isteri yang masih dara. Hebat juga sicantik manis ni. Walau pun ini pertama kali dia menekmati zakar lelaki tetapi dia hampir menewaskan aku yang lebih berpengalaman. Nampaknya dia mempunyai keinginan yang kuat. Kalau ‘kerja’ tadi dilakukan di luar kawasan sekolah, aku ‘kerjakan’ tubuhnya empat lima kali. Dari cara dia mendesak dia mungkin sanggup ‘dikerjakan’ lebih dari itu. Aku gembira kerana sekali lagi aku bertemu dengan ruas. Aku bertemu dengan pasangan yang secocok dengan seleraku yang mahu ‘dikerjakan’ berulang kali. Sekarang ‘target’ aku pada cikgu Sarah. Cikgu yang manja ini macam mahu menyerah diri untuk ‘dikerjakan’. Aku berharap akan berjaya. Aku berharap juga agar dia juga macam Siti Napiah.(c)kaki3gp.com



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]

Download NOW

more xxx